Alla inlägg den 7 februari 2020

Av Amanda Sakaj - 7 februari 2020 19:29

Nu är min man flyttad till förvar i en annan stad. Har pratat med avdelningen, ska eventuellt träffa honom på söndag. Som jag saknar mitt hjärta!

Idag firade vi min näst äldsta syster som fyller år. Min mans svägerska fyller också år idag. Grattis till dom!

Nu ska jag kolla på serie och vänta på att min man ringer.

Trevlig helg!

Av Amanda Sakaj - 7 februari 2020 09:18

Min man är kvar i arresten.
Han skulle stannat en natt.. han signerade papper om att han enbart skulle stanna en natt. Han har suttit där sedan 15.00 i tisdags. Nu säger migrationsverket att det är för att förvaren hos migrationsverket är fulla, det finns ingen plats för xhino. Ska han därför sitta inlåst? Fattar ingenting, bara ringer runt och får inga svar.. Vad fan gör man som människa när man inte är nått för myndigheter? Har någon annan vart i liknande situation?

Presentation


Mitt namn är Amanda, jag bor tillsammans med min man Xhino i Finspång. Här kommer jag främst skriva om vår kamp med migrationsverket, skriva av mig gällande mina sjukdomar men också vår IVF resa.


Välkommen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2020
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards